Mô tả công việc

Ngành nghề: Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm

Cấp bậc: Mới tốt nghiệp/Thực tập sinh

Mô tả công việc: - Perform Outbound Call.
- Stand by for Customer Service hotline.
- Check, maintain and develop SMS system to provide clients with information relating to contract correctly and timely.
- Responsible for customer service via e-mail (send mail to you by email, feedback to customers via email, ...).
- Other tasks as assigned by Deparment Head.

Yêu cầu công việc: - At least 1-2 years in Customer service, Customer care, Call center in Life Insurance.
- Proficient in Ms Office, especially Excel, Word and PowerPoint.
- Good in numeracy skill; logical thinking; planning and problem solving skills.
- Good in people skills, including communication, interpersonal and influencing skills.
- Fair in English skills.
- Talking skill via telephone.
- Demonstrates honesty, resilience, responsibility, initiative and adaptability.

Mức lương Thỏa thuận

Chế độ quyền lợi khác:

Địa điểm làm việc: Tp. Hồ Chí Minh


Thông tin liên hệ

Địa chỉ liên hệ: Tầng 5, CR3-05 A, 109 Tôn Dật Tiên, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Người liên hệ: Phòng nhân sự

Số điện thoại liên hệ: (84-8) 5413 7199

Email liên hệ: recruitment@phuhunglife.com

Hạn nộp HS: 08/03/2017

Địa điểm làm việc:


Yêu cầu hồ sơ

Độ tuổi: 22  đến 35

Giới tính:

Trình độ: Cao đẳng

Kinh nghiệm: 1-2 năm

Yêu cầu khác: - Please send your application by online, email or direct to:
Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh

Tin đăng nổi bật

Bạn cũng muốn tin của mình được hiển thị ở đây? Click để đăng ngay  

LIKE ngay để nhận nhiều việc hay.